العودة   منتديات ايجى سوا > عائلة ايجى سوا > كلام شبابنا

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /04-07-2011, 12:03 AM   #1

Pinky Girl
Queen of EGYsawa
 
الصورة الرمزية Pinky Girl

Pinky Girl غير متواجد حالياً

 رقم العضوية : 341
 تاريخ التسجيل : May 2010
 المكان : my pink world
 المشاركات : 6,398
 النقاط : Pinky Girl is on a distinguished road
 تقييم المستوى : 10

افتراضي هــل يحــق للشــاب تفتــيش تليفون أختــهـ .. !!؟؟


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ’’’

اكيد الكل يعلم ان بعض الشباب فيهم مثل ما نقول وسوسه او شك او فضول بأنه يفتش

تليفون اخته سواء كان يفتش الرسائل

او ارقام المكالمات او اي شي ثاني واليكم اخوتى الاسئله الاتيه:

هل يحق للشاب تفتيش تليفون اخته ؟

ماذا ستفعلين لو اكتشفتي ان اخاك يفعل هذا بصراحه؟

هل نقول على من يفعل هذا الشي مريض او عديم الثقه؟ ام ماذا؟؟

للشباب : في المستقبل هل ستفعل هذا مع زوجتك ؟؟ و هل تؤيد هذا الفعل ؟؟؟

للبناات: في المستقبل هل تقبلين هذا من زوجك ام لا ؟؟؟

ارجو ان تكون الاسئله خفيفه عليكم واتمنى الاجاابه بكل صرااحه وصدق’’’









التوقيع
Pinky Girl

Queen of EGYsawa


  رد مع اقتباس
قديم منذ /04-07-2011, 12:48 AM   #2

MR.H@rrypotter
♥ Acc:SaMaSeMo ♥
 
الصورة الرمزية MR.H@rrypotter

MR.H@rrypotter غير متواجد حالياً

 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل : Feb 2010
 المكان : جواة قلب حبيبتى
 المشاركات : 4,622
 النقاط : MR.H@rrypotter is on a distinguished road
 تقييم المستوى : 9

افتراضي

للشباب : في المستقبل هل ستفعل هذا مع زوجتك ؟؟ و هل تؤيد هذا الفعل ؟؟؟

لالالالالالالا طبعا هكون واثق فيها







التوقيع



جروب ايجى سوا على الفيسبوك من هنا


EGYsawa The Best Of The Best

  رد مع اقتباس
قديم منذ /04-07-2011, 02:03 AM   #3

SOoloOM
عضو بريمو
 
الصورة الرمزية SOoloOM

SOoloOM غير متواجد حالياً

 رقم العضوية : 2415
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 المكان : ♥في قلب من أحب♥
 المشاركات : 337
 النقاط : SOoloOM is on a distinguished road
 تقييم المستوى : 4

افتراضي

هل نقول على من يفعل هذا الشي مريض او عديم الثقه؟ ام ماذا؟؟

أحيانا وأحيانا

احيانا بيكون مرض الشك

وأحيانا بيكون حرص

وهو ده الصح

لان في زماننا ده

لازم الواحد يعمل كده

بس بعا من غير ما أخته تحس

عشان ما يجرحش مشاعرها

وزي ما المثل بيقول

حرص ولا تخون

للشباب : في المستقبل هل ستفعل هذا مع زوجتك ؟؟ و هل تؤيد هذا الفعل ؟؟؟

نعم

وأظن اجابتي واضحه من الكلام الفوق

اخيرا بجد الموضوع جميل ويستحق النقاش

تسسلم إيدك

بس عاوزينك تقولي انتي رأيك غه







التوقيع
[CENTER]
[COLOR="Red"][SIZE="5"]



[marq="6;right;2;scroll"]
اعذروني يا جماعه هتغيب طوال السنه الدراسيه بسبب الدراسه

وداع مؤقت يا أحلى منتدى[/marq]
  رد مع اقتباس
قديم منذ /04-07-2011, 04:28 PM   #4

Omniaa
عضو بريمو
 
الصورة الرمزية Omniaa

Omniaa غير متواجد حالياً

 رقم العضوية : 1170
 تاريخ التسجيل : Sep 2010
 المكان : الاسماعلية
 المشاركات : 1,486
 النقاط : Omniaa is on a distinguished road
 تقييم المستوى : 5

افتراضي

نايس توبك يا قمر ايه







التوقيع




  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-20-2011, 12:11 AM   #5

MeDO
مشرف
 
الصورة الرمزية MeDO

MeDO غير متواجد حالياً

 رقم العضوية : 2407
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 المكان : فى المنصوره
 المشاركات : 796
 النقاط : MeDO is on a distinguished road
 تقييم المستوى : 4

افتراضي

ثانكس يا جميل








التوقيع


  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-04-2011, 11:29 PM   #6

prince egysawa
ThE GrEaT OnE
 
الصورة الرمزية prince egysawa

prince egysawa غير متواجد حالياً

 رقم العضوية : 2075
 تاريخ التسجيل : Nov 2010
 المكان : مصر-6 اكتوبر
 المشاركات : 10,394
 النقاط : prince egysawa is on a distinguished road
 تقييم المستوى : 14

افتراضي

حسب البيئة والمجتمع ونوع الشاب والبنت







التوقيع


  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-19-2011, 02:22 AM   #7

Grave Digger
عضو جديد
 
الصورة الرمزية Grave Digger

Grave Digger غير متواجد حالياً

 رقم العضوية : 3242
 تاريخ التسجيل : Jul 2011
 المكان : EgySawa
 المشاركات : 49
 النقاط : Grave Digger is on a distinguished road
 تقييم المستوى : 0

افتراضي

nice topic







التوقيع
  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-25-2012, 04:25 PM   #8

SaMa Ali
عضو بريمو
 
الصورة الرمزية SaMa Ali

SaMa Ali غير متواجد حالياً

 رقم العضوية : 4084
 تاريخ التسجيل : Feb 2012
 المكان : اسكندريه
 المشاركات : 928
 النقاط : SaMa Ali is on a distinguished road
 تقييم المستوى : 3

افتراضي

من راى ان هو مش من حقه يعمل كدا ولو عمل كدا يبقى مريض لكن لو لاقى على اخته غلط يقول لاببه وممته








  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-28-2012, 03:19 PM   #9

Pinky Girl
Queen of EGYsawa
 
الصورة الرمزية Pinky Girl

Pinky Girl غير متواجد حالياً

 رقم العضوية : 341
 تاريخ التسجيل : May 2010
 المكان : my pink world
 المشاركات : 6,398
 النقاط : Pinky Girl is on a distinguished road
 تقييم المستوى : 10

افتراضي

ثانكس على التواصل
نورتوا التوبيك








التوقيع
Pinky Girl

Queen of EGYsawa


  رد مع اقتباس
قديم منذ /04-15-2013, 09:30 PM   #10

zomanew
عضو مميز

zomanew غير متواجد حالياً

 رقم العضوية : 6784
 تاريخ التسجيل : Jan 2013
 المشاركات : 266
 النقاط : zomanew is on a distinguished road
 تقييم المستوى : 2

افتراضي رد: هــل يحــق للشــاب تفتــيش تليفون أختــهـ .. !!؟؟

بارك اللة فيك







التوقيع
  رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
!!؟؟, .., للشــاب, أختــهـ, تليفون, تفتــيش, يحــق, هــل, ؟؟


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هــل تستطيع .. آن تـطــعــن قـلـبــك بــآلـكـتــمـــــآن ؟! ASCE كافية ايجى سوا 4 04-07-2011 01:47 PM
هــل تــوجــد في بيتـك أو في مسجدكم مـثـل هــذه، أزلــها أثابـك الله Omniaa المنتدى الإسلامى العام 8 01-13-2011 08:45 PM
ارخم مكالمه تليفون stars خمسة فرفشة 5 07-15-2010 10:57 AM

الشيخ المغربي لجلب الحبيب

vps Hosting

webhosting


الساعة الآن 09:20 PM.

All Rights Reserved To EgySawa.com - Designed BY 3GHDES.com